Аутобуска станица, у оквиру ЈГСП „Нови Сад“ Служба станичних услуга, бави се пружањем услуга путницима и превозницима у међумесном и међународном саобраћају као и трећим лицима у складу са позитивном законском регулативом у овој области .

Услуге путницима

ПРОДАЈА КАРАТА И ПРЕВОЗНИХ ИСПРАВА

Аутобуска станица обавља продају карата за превоз путника у међумесном и међународном аутобуском саобраћају, информисање корисника о превозу и пружање других услуга у вези са превозом. Продаја карата је организована у шалтер сали Станице сваког дана током целе године од 00-24 сати.

MAS

Враћање купљених карата

Ако путник одустане од путовања најкасније два часа пре почетка путовања, Аутобуска станица ће вратити путнику наплаћену превознину уз задржавање 10% од износа наплаћене превознине, а износ за наплаћену станичну услугу се враћа у целости. Уколико се превоз по регистрованом реду вожње не обави, Аутобуска станица као пружалац услуге који је продао возну карту, извршиће повраћај пуне вредности превознине и наплаћене станичне услуге.

Баријере на улазу на полазне пероне

На полазне пероне путници улазе кроз електронске баријере које отвара QР код на аутобуској карти или претплатна перонска карта „уписана“ на Нсмарт картицу (примењује се од 1.9.24.)

Поступак за израду НСМАРТ картице (само у случају ако немате персонализовану НСМАРТ картицу) можете да видите ОВДЕ

MAS

Услуга смештаја и чувања пртљага

Аутобуска станица пружа путницима могућност да своје пакете и торбе оставе у гардероби на чување на одређено време. Радно време гардеробе је од 00-24 сати. Као доказ да је одложио пртљаг путник добија оставницу на основу које преузима свој пртљаг уз унапред дефинисану накнаду, у складу са ценовником. Ствари које се не преузму у року од 15 дана, након тога рока се комисијски расходују. 
На шалтеру гардеробе могуће је преузети и изгубљени пртљаг (осим личних докумената) пронађен у аутобусима ЈГСП “Нови Сад“ или у кругу Станице.

Услуге превозницима

MAS

Услуга пријема и отпреме аутобуса

Поред продаје аутобуских карата и других превозних исправа путницима, Аутобуска станица пружа услуге превозницима које се односе на пријем и отпрему аутобуса. Станица располаже са 14 полазних перона и 4 долазна перона на којима се обављају поласци и доласци аутобуса и укрцавање и искрцавање путника и пртљага.

Услуга паркирања аутобуса

У кругу Станице постоји 55 паркинг места за аутобусе које превозници користе за паркирање својих аутобуса до одржавања следећег поласка.

УСЛУГЕ ТРЕЋИМ ЛИЦИМА

Станица пружа услуге паркирања аутомобила и доставних возила.

ТРГОВАЧКЕ И УГОСТИТЕЉСКЕ УСЛУГЕ

У оквиру аутобуске станице постоји ресторан са баштом и киосци за продају штампе и прехрамбених производа и пића, као и аутомати за топле и хладне напитке у приземљу зграде.

 

MAS

ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

Аутобуска станица располаже одређеним пословним простором за издавање у приземљу и на спрату зграде, који је пре свега намењен превозничким фирмама за обављање делатности које су у складу са делатношћу аутобуске станице. Такође, у комплексу станице постоји и могућност коришћење паноа за рекламирање превозничких предузећа.

УСЛУГЕ МЕЊАЧНИЦЕ

У шалтер сали  аутобуске станице налази се мењачница где путници могу извршити замену свих валута европских земаља као и амерички долар.