Često postavljana pitanja


Pitanja vezana za registraciju preduzeća

Pitanja vezana za naručivanje prava na vožnju tj. mesečnu pretplatu
  • Kod zaposlenih je spisak prve zone i ne znam kako da izaberem potrebnu zonu za svakog radnika?

    Potrebno je da za svakog zaposlenog ODABERETE PRAVO NA VOŽNJU (ZONU) tako što ćete otvoriti padajuću listu. ODABRATI ŽELJENO PRAVO NA VOŽNJU (ZONU) koju želite da kupite. Kad odaberete pravo na vožnju za zaposlenog ODABERITE (UKLJUČITE/OZNAČITE) opciju ZAHTEV ZA KUPOVINU. Kada ste odabrali sva prava na vožnju i označili zaposlene (korisnike) za kupovinu ODABERITE OPCIJU NAPRAVI PREDRAČUN.


Pitanja vezana za predračun, dopune, uplate i izdavanje računa
  • Kad će nam biti aktivne kartice?

    Kartice su vam aktivirane najkasnije 24 sata nakon što dobijete od nas račun, odnosno od 1. u mesecu za koji ste kupili pretplatu.


Najčešće postavljana pitanja korisnika za fizička lica
  • Šta to znači ažuriranje?

    Ažuriranje znači ili promenu vrste kartica (na primer imali ste studentsku karticu, a sada želite karticu za zaspolene). Ažuriranje znači i produžavanja godišnjih karata. Ažuriranje je i kada vam izrađujemo novu karticu, zato što ste prethodnu izgubili ili oštetili, pa vam prebacujemo sredstva sa izgubljene kartice.

  • Šta da radim ako izgubim karticu?

    Dođete u NSmart centar, ispunuti zahtev za izradu nove kartice, platite izradu i ažuriranje. Ukoliko imate sredstava na kartici oni će se preneti na novu karticu. Nova kartica vam važi pet godina od datuma njenog izdavanja. Stara kartica se stavlja na „crnu listu“ i niko ne može da je koristi.

  • Kome sve treba prijaviti gubitak kartice?

    NSMART centru. Dođite lično u NSmart centar da biste ispunili zahtev i uplatili izradu nove kartice i ažuriranje. Staru karticu ćemo staviti "na crnu listu", da je niko ne može koristiti, a vašu pretplatu ćemo preneti na novu karticu.